«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Жамбыл ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
 КГУ «Общеобразовательная школа села Жамбыл отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілердеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Білім беру сапасын бағалаудағы құзыреттілік тәсіл»

АНЫҚТАМА №2

 

Іс шаралардың атауы Дөңгелек үстел

Тақырыбы: «Білім беру сапасын бағалаудағы құзыреттілік тәсіл»

Мерзімдері 16.10.2024

Жауаптылар Ахметова Ш.А. ОЖМ

Ссылка: https://www.instagram.com/p/DBM2mryC6g2/?igsh=OHZhMDUwanp1bTY5

Өткізген іс-шараның нәтижелері: Нысаналы мектептер жобасы бойынша жұмыс жоспарына сәйкес 2024-2025 оқу жылының басында «Жамбыл ауылының ЖОББМ» КММ-де «Білім беру сапасын бағалаудағы құзыреттілік тәсіл» тақырыбында дөңгелек үстел өткізген туралы анықтама.

 

Тақырыбы: «Білім беру сапасын бағалаудағы құзыреттілік тәсіл»

Білім сапасын бағалаудағы құзыреттілік тәсіл-бұл білімді өлшеуден оқушылардың нақты өмірде қолдана алатын дағдылары мен дағдыларын бағалауға бағытталған заманауи тәсіл. Оқушының белгілі бір фактілерді қаншалықты жақсы есте сақтағанын тексерудің орнына, құзыреттілік тәсілі бұл білімді проблемаларды шешу, шешім қабылдау және басқа адамдармен қарым-қатынас жасау үшін пайдалана алатынын түсінуге бағытталған.

Құзыреттілік тәсілі неге соншалықты маңызды?

Нақты өмір: құзыреттілік-бұл жай Білім емес, оны әртүрлі жағдайларда қолдану мүмкіндігі. Бұл білім беруді болашақ мансапқа және жалпы өмірге сәйкес етеді.

Терең түсіну: Үстірт есте сақтаудың орнына құзыреттілік тәсіл материалды терең түсінуге және сыни ойлауды дамытуға ықпал етеді.

Жеке тәсіл: әр оқушы ерекше, ал құзыреттілік тәсіл әрқайсысының жеке жетістіктері мен жетістіктерін бағалауға мүмкіндік береді.

Болашаққа дайындық: тез өзгеретін әлемде икемділік, бейімделу және үздіксіз оқу қабілеті маңызды болып табылады – мұның бәрі құзыреттілік тәсілінің арқасында дамиды.

Құзыреттілік тәсіл арқылы білім сапасы қалай бағаланады?

Портфолио: оқушылар өз жұмыстарын, жетістіктері мен өсуін көрсететін жобаларды жинайды.

Жобалық қызмет: топта жұмыс істеу, кешенді міндеттерді шешу, зерттеу жүргізу қабілеті бағаланады.

Практикалық тапсырмалар: оқушылар өз дағдыларын нақты жағдайларда, мысалы, эксперименттер жүргізу, презентациялар жасау кезінде көрсетеді.

Өзін-өзі бағалау және рефлексия: оқушылар өздерінің жетістіктерін бағалауды және одан әрі даму бағыттарын анықтауды үйренеді.

Құзыреттілік тәсіл бойынша бағаланатын құзыреттердің мысалдары:

Коммуникативті: басқа адамдармен тиімді қарым-қатынас жасай білу, көпшілік алдында сөйлеу, пікірталас жүргізу.

Сыни тұрғыдан ойлау: ақпаратты талдау, қорытынды жасау, мәселелерді шешу қабілеті.

Шығармашылық: жаңа идеяларды құру, стандартты емес шешімдерді табу мүмкіндігі.

Топтық жұмыс: топта жұмыс істеу, рөлдерді бөлу, ортақ мақсаттарға жету мүмкіндігі.

Сандық сауаттылық: ақпаратты іздеу, өңдеу және құру үшін ақпараттық технологияларды қолдана білу.

Білім беру сапасын бағалаудағы құзыреттілік тәсілдің артықшылықтары:

Неғұрлым объективті бағалау: бағалау субъективті факторларға аз тәуелді болады және нақты жетістіктерге бағытталған.

Оқушылардың мотивациясы: оқушылар өздерінің күш-жігері мен нәтижелері арасындағы байланысты көреді, бұл олардың мотивациясын арттырады.

21 ғасыр дағдыларын дамыту: құзыреттілік тәсіл оқушыларды қазіргі әлемде табысты өмір сүруге дайындауға көмектеседі.

Жалпы білім беру сапасын жақсарту: білім беру жүйесінің күшті және әлсіз жақтарын анықтауға және оларды жақсарту үшін шаралар қабылдауға мүмкіндік береді.

Қорытындылай келе: білім беру сапасын бағалаудағы құзыреттілік тәсіл-бұл жаңа сән ғана емес, сонымен қатар тиімді және болашаққа бағытталған білім беру жүйесін құру үшін қажетті қадам. Бұл студенттердің білімін бағалауға ғана емес, сонымен бірге олардың өмір бойы сұранысқа ие болатын қасиеттерін дамытуға мүмкіндік береді.

Директордың орынбасары Ахметова Ш.А.

 

Жаңартылған күні: 23.10.2024 21:28
Құрылған күні: 23.10.2024 21:28

Текст