«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Жамбыл ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
 КГУ «Общеобразовательная школа села Жамбыл отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілердеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Рефлексия сабақты жақсарту тәсілі ретінде»

«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі

Жамбыл ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

 

АНЫҚТАМА №6

 

Іс шаралардың атауы Мастар класс

Тақырыбы: «Рефлексия сабақты жақсарту тәсілі ретінде»

Мерзімдері 21.02.2025

Жауаптылар Смағұлова Ж.А. математика мұғалімі

Ссылка: https://www.instagram.com/p/DGVKTOlsz4i/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Өткізген іс-шараның нәтижелері: Нысаналы мектептер жобасы бойынша жұмыс жоспарына сәйкес 2024-2025 оқу жылының басында «Жамбыл ауылының ЖОББМ» КММ-де «Рефлексия сабақты жақсарту тәсілі ретінде» тақырыбында мастар класс өткізген туралы анықтама. 

Сабақтардағы рефлексия тәсілдері туралы Смағұлова Ж.А. баяндамасы тыңдалды:

Қазіргі сабаққа көптеген талаптар қойылады. Бұл тізімнің басында оқушылардың физикалық және психикалық денсаулығын сақтау тұр. Бұл оқу жүктемесін мөлшерлеу, баланың сезім мүшелерінің шаршауын және оның интеллектуалды сарқылуын тоқтату қажеттілігі. Сондықтан "рефлексия" сөзі бұрыннан жаңалық болудан қалды. Дегенмен, бүгінгі күні рефлексия әртүрлі мақсаттарға жетуге бағытталған: баланың эмоционалдық саласына, көңіл-күйіне ғана емес, сонымен қатар оқу іс- әрекетіне, үдерісіне және мазмұнына.

Менің баяндамамның тақырыбы "Сабақтардағы рефлексия тәсілдері»,

Сонымен, рефлексия дегеніміз…

• Латын тілінен аударғанда - "артқа бұрылу".

Шетел сөздерінің сөздігі рефлексияны былайша анықтайды

өзінің ішкі жағдайы туралы ойлау, өзін-өзі тану.

Орыс тілінің түсіндірме сөздігі рефлексияны былай түсіндіреді өзіндік талдау (Ожегов бойынша) немесе қалайөз тәжірибеңізді талдауға, ішкі күйіңіз туралы ойлауға бейімділік (Ефремованың айтуы бойынша).

Рефлексивті қабылдау "Табыс ағашы", мұнда жапырақтардың белгілі бір түсі материалды меңгеру деңгейлерін көрсетеді,

- жасыл парақ - қателер жоқ, сары парақ - 1 қате, қызыл парақ - 2-3 қате;

оған ұқсас әдіс - "Алма ағашы" - алма ағашының кескінінде жасыл және қызыл алмаларды бекіту керек, сабақтағы материалдың түсінікті болуына және сабақтың оқушылар үшін қаншалықты нәтижелі болғанына сәйкес.

Рефлексивті тәсілді пайдаланған жағдайда "Бағдаршам", балалар белгілі бір түсті карточканы көтереді, бұл олардың сабақтағы жұмысына қанағаттанғандықтарын білдіреді. Сондай-ақ, белгішелері бар карточкаларды қолдануға болады - сұрақ, эллипс, леп белгісі, үш леп белгісі, қос нүкте. Бұл белгілердің нені білдіретінін болжау қиын емес.

Әдістеме "Букет" рефлексиялық дағдыларды ғана емес, коммуникативті UUD-ны да дамытады. Үстелде әр балада әр түрлі түсті үш гүл бар. Мұғалім балаларға түсіндіреді: "Сіз қарым-қатынастағы ең сыпайы адамға көк гүл сыйлайсыз (бүгін кімге алғыс айтқым келеді); жасыл - ең үйлесімді, икемді; күлгін - сіздің көзқарасыңыз бойынша ең қарапайымға". Нұсқаулардың тұжырымдары мұғалімнің нұсқауларына байланысты өзгеріп отырады. "Бүгін кімнің ең үлкен гүл шоғын алғанын көрейік. Неліктен деп ойлайсыз?"

Үйренуде рефлексия сабақ соңында оқушылардың тақырыпты қандай деңгейде игергендігін білуге бағытталатын қарапайым бекіту мен қорытындылау емес.

Рефлексияда оқушы өзінің қалай үйренгендігін (үйренудің қадамдарын, әдіс-тәсілдерін) талдап, оларды түсінуге тырысады. Ол өзінің атқарған әрекеттерін зерделеп, олардың берген нәтижелерін нақтылайды, оларды қалайша жақсарту болатындығы туралы ойланады.

Мұндай зерттеу жұмысы білім алушыға жасалынған әрекеттерін талдап, оларды бағалау мүмкіндігін беріп, оны сонымен бірге болашақтағы үйрену амалдарын жоспарлап, өз білгендерін арттыруға ынталандырады.

 

 

Директордың орынбасары Ахметова Ш.А.

 

 

 

Жаңартылған күні: 21.02.2025 16:10
Құрылған күні: 21.02.2025 16:10

Текст