«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Жамбыл ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
 КГУ «Общеобразовательная школа села Жамбыл отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілердеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Топпен жұмыс тәсілдері»

«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі

Жамбыл ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

 

АНЫҚТАМА №4

 

Іс шаралардың атауы Коучинг

Тақырыбы: «Топпен жұмыс тәсілдері»

Мерзімдері 20.12.2024

Жауаптылар бастауыш сынып мұғалімі Құлмағамбетова П.О.

Ссылка:  https://www.instagram.com/p/DDy0aJFiuRx/?igsh=a2N2MXBxampjdjcw

Өткізген іс-шараның нәтижелері: Нысаналы мектептер жобасы бойынша жұмыс жоспарына сәйкес 2024-2025 оқу жылының басында «Жамбыл ауылының ЖОББМ» КММ-де «Топпен жұмыс тәсілдері» тақырыбында коучинг өткізген туралы анықтама.

Бүгінгі таңда оқшыларды XIX гасырда дайындау үшін ұстаздар өр сабағын сапалы түрде ұйымдастырып, өдіс-төсілдерді тиімді қолдана білуі шарт.

Мөктепте алған білімдерін өмірді қолдана алатындай өтіп сабақты құру мұғалімдерден көп шығармашылық ізденістерді талап етөді

Оқыту сапасын арттыру мақсатында балалардың танымдық қабілеттерін дамыту, оқуға деген қабілетін, зейін, сөйлеу дағдылары, шығармашылық ойлау сияқты қабілеттерін дамыту өте маңызды. Сыныптағы әр бір окушы ақпаратты әр түрлі қабылдайды. Окушылардың қабылдау ерекшеліктерін ескере отырып, әр сабақты тиімді стратегиялар мен әдіс- төсілдерді қолдану қажет. Жаңа сабақты түсіндіруде, аудио, бейнемөтіндер болса, қолдану сатысында топтық өдісті қолдану ұтымды болады. Себебі топтар бір -бірлеріне сұрақ қоя алады, бір-бірлерінің жұмыстарын бағалай алады, өз идеяларын ұсынады соның нәтижесінде біз «оқушының үнін» естиміз

Топтық жұмыс, бұл:

• Генерация;

• Шаттық;

• Тапсырмалар

• Ізденіс

• Қарама-қайшылықтар,

• Тәжірибе

• Шабыт

• Анықтылық

• Белсенділік;

• Нетиже;

• Аралық даму,

• Қарым-қатынас;

• Шығармашылық

• Анализ.

 

Топтық жұмыс не береді?

• Бірлескен әрекет,

• Сұрақ қоя білу;

• Мәселелерді шөшу;

• Келісім жасай білу,

• Рольдер мен жауапкершіліктерді жүктеу;

• Өзгелерді тыңдау

• Өзгелерді өзіне сөндіру;

• Өзін үшін жауап беру.

Топтық жұмыстың келесідей түрлері бар:

• Жұптардағы жұмыс;

«Миға шабуыл» өдісі;

«Жалғастыр» ойыны;

• «Қазына іздеу»;

• «Дельфи» әдісі,

• Мозаикалық топтар,

• «Зигзаг» әдісі (Ара әдісі);

«Миға шабуыл» өдісі - идеяларды басқару үшін қолданылады, қатал регламент , жүргізуші, хатшы, хронометрист рольдері белгіленеді Яғни топ ішінде шешім қабылданған соң,

баяндама немеесе хабарлама жасалады.

«Жалғастыр» ойыны - топ ішінде «тізбек» әдісін қолдану арқылы жасалады. Яғни бірінші оқушыдан бастап соңғы оқушыға дейін барлығы бір тақырып шөңберінде ойларын айтады. Мысалы, шығарма немесе қандай да бір оқиғаны баяндау көзінде қолдану тиімді.

«Бір әріп шығармасы» ойыны - әңгімені бір әріптен басталатындай етіп құрастырып шығу

«Қазына іздеу» - мұғаалім сұрақтар құрастырады. Сұрақтар білім мен танымды қажет етеді. Топтар интернет кездері мен кітап мәлімметтерін қолданады

Мозаикалық топтар - мұғалім материалды бірнеше бөліктерге бөледі. Өр топ өз тақырыбында жұмыс жүргізеді. Топтарға қажетті мәліметтер беріледі

Өр топ өзге топтарға өзінің тақырыптары мен игеріпген білімдерімен бөліседі. Жұмыс соңында резюме жасалынады.

«Зигзаг» әдісі (Ара әдісі) - топ 6 адамнан құралады, сұрақтар белгілі бір фрагменттерге бөлінеді, әр оқушы немеес топ сол сұрақты қарастырады, жалыпылама түрде белгіленген келесі топтың сұрағымен танысады. «Эксперттер кездесуі» өдісі де осы негізде құралады, яғни бір оқушыдан шығып өз сұрақтарын талқылайды, алған жауаптарды топ ішінде қарастырады.

Оқуды жақсарту үшін оқушылардың білімдеңгейі қай дәрежеде, оның дамуына ықпал ету жолында бағаудың да бірнеше түрлері бар.

Өзара бағалау көбіне үй тапсырмасын тексеру кезінде қолданылады, оқуышылар бағалап қана қоймай ,сонымен қатар қай тақырыпты қайталау қажеттілігін де жазады. Топтық жұмыста өзін-өзі бағалау, кей тапсырманы критерий бойынша бағалау кең қолданылады.

Топтық және жұпытқ жұмыстың нәтижелері:

• Топтық, жұптық жұмысты пайдалану сабақтың нақты мәнін терең ашуға көмектеседі,

• Оқушылардың барлығын сабаққа қатыстыруға мүмкіндік туады;

• Олардың әрқайсысының деңгейін анықтай аласын,

• Оқуышлардың көбін бағалауға мүмкіндік;

• Оқушыларды ізденіске баулып, жұппен, топпен жұмыс істеуге үйретеді;

• Оқушылардың қабілеттері, сөз саптау еркіндігі, ұйымшылдығы, шығармашылық белсенділігі артады;

• Жеке тұлғалық сипатын дамытуға шығармашылығын шындауға, өзіне деген сенімін қалыптастырады.

Қорытынды

Сабақ- мұғалімнің шығармашылығы. Оқыту процесінде барпық оқушыпарды белсенді қатысуы мен өзара қарым қатынасқа түсуі бізге байланысты. «Пассивті» оқушыдан «активті»

оқушы жасау үшін интерактивті оқыту технологияларының элементтерін қолдану қажет.

Өзін өзі реттей білетін , жаңалыққа құштар ұстаз заман ағымына қарай өзгере алатын болуы көрек. Мұғалім тағдыры үнемі, өмір бойы іздену, оқу тоқу. Үнемі ізденіс үстінде жүретін мұғалім жаңа мектеп моделін шығаруына өз үлесін қосады. Себебі білікті ұстаз өз сабағына оқушыларды тегіс қатыстыра алады. Егер сабағын балалардың қызығушылығы арттыратындай етіп құрастырса, оқушының оқуға деген ынтасы да пайда болады, әр сабаққа бала өз қалауымен барады. Бұның бөрі тек біздіің өзіміздің қолымызда және балаларды

қолдап, мадақтап отыру қажет

«Оқушы-толтыратын құмыра емес, тұтататын алау»,- деп Д.Хорвард айтқандай, шөкірттерімізге сапалы білім беру, біздің міндетіміз.

Нарықтық экономиканың сұраныстарын қанағаттандыруға және экономиканың, дамуына сай жеке тұлға ретінде қалыптастыру үшін мұғалімде жұптық, топтық жұмыстарды пайдаланып, оны одан әрі заман талабына сай жетілдіруі қажет. Осылай оқушылардың білім жетістіктерінің деңгейін көруге болады деп есептеймін.

 

 

Директордың орынбасары Ахметова Ш.А.

Жаңартылған күні: 20.12.2024 14:54
Құрылған күні: 20.12.2024 14:54

Текст