«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі
Жамбыл ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
АНЫҚТАМА №5
Іс шаралардың атауы Семинар
Тақырыбы: «Инновациялық мектепте сабақта оқытудың белсенді әдістерін қолдану»
Мерзімдері 17.01.2025
Жауаптылар физика және математика мұғалімі Смағұлова Б.Ғ.
Ссылка: https://www.instagram.com/p/DFDAjQ-CD0Z/?utm_source=ig_web_copy_link
Өткізген іс-шараның нәтижелері: Нысаналы мектептер жобасы бойынша жұмыс жоспарына сәйкес 2024-2025 оқу жылының басында «Жамбыл ауылының ЖОББМ» КММ-де «Инновациялық мектепте сабақта оқытудың белсенді әдістерін қолдану» тақырыбында семинар өткізген туралы анықтама.
Заманауи білім беруді инновациялық процестерсіз елестету мүмкін емес. Жалпы мағынада "инновация" (латын тілінен аударғанда "инновация") – жаңашылдық, өзгеріс, жаңару жаңасын жасау, игеру, пайдалану және тарату қызметімен байланысты. Сонымен бірге ұстаным үстемдік етеді, оған сәйкес: "Инновация – бұл жай ғана ... жасау, инновацияларды тарату емес, бұл іс-әрекет тәсілінің, ойлау стилінің өзгеруімен қатар жүретін елеулі сипаттағы өзгерістер. Инновацияның ерекшелігі келесілерден көрінеді:
Қазіргі уақытта инновациялық оқытудың көптеген әдістері бар, мысалы, модульдік оқыту, электронды-интерактивті оқыту, проблемалық оқыту, қашықтықтан оқыту, зерттеушілік әдістемелік оқыту, жобалық әдіс және т.б. Бұл эсседе біз жоғарыда аталған инновациялық оқыту әдістерімен танысамыз.
Сонымен, білім берудің инновациялық технологияларының басты мақсаты - адамды үнемі өзгеріп отыратын әлемде өмір сүруге дайындау. Инновациялық іс-әрекеттің мақсаты дәстүрлі жүйемен салыстырғанда білім алушының жеке басын сапалы түрде өзгерту болып табылады. Іс-әрекетті ынталандыру, алынған ақпаратты өз бетінше бағдарлай білу қабілетін дамыту, шығармашылық дәстүрлі емес ойлауды қалыптастыру, ғылым мен тәжірибенің соңғы жетістіктерін пайдалана отырып, табиғи қабілеттерін барынша ашуға байланысты дамыту инновацияның негізгі мақсаттары болып табылады. іс-әрекет.
Электрондық - интерактивті оқыту – формальды және формальды емес нұсқауларды, қолдауды және бағалауды жеткізу үшін желілік технологиялар (интернет және корпоративтік желілер) қолданылатын білім беру технологиясы.
Мәні интерактивті оқыту ол білім беру үдерісін ұйымдастырудан тұрады, онда оқушылардың барлығы дерлік таным үдерісіне қатысады, олардың білгендері мен ойлары туралы түсінуге және ой елегінен өткізуге мүмкіндіктері бар. Сабақтардағы интерактивті іс-әрекет өзара әрекеттесуге, өзара түсіністікке, әрбір қатысушы үшін ортақ, бірақ маңызды міндеттерді бірлесіп шешуге әкелетін диалогтық қарым-қатынасты ұйымдастыру мен дамытуды көздейді. Интерактив бір сөйлеушінің де, бір пікірдің де басқалардан үстемдігін жоққа шығарады. Диалогтік оқыту барысында білім алушылар сыни тұрғыдан ойлауға, мән-жайларды және тиісті ақпаратты талдау негізінде күрделі мәселелерді шешуге, балама пікірлерді таразылауға, ойластырылған шешімдер қабылдауға, пікірталастарға қатысуға, басқа адамдармен араласуға үйренеді. Ол үшін сабақтарда жеке, жұптық және топтық жұмыстар, ғылыми жобалар, рөлдік ойындар, құжаттармен және әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс, шығармашылық жұмыстар, суреттер және т.б. Білім беру жобалары үшін мультимедиялық, интерактивті, мобильді, сымсыз сыныптар өзекті болып табылады.
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ИНТЕРАКТИВТІ ОҚЫТУДЫҢ ҚҰРАЛДАРЫ МЕН ӘДІСТЕРІ :
· интерактивті ресурстар мен материалдар, электронды кітапханалар және ЭКЖ;
· оқыту материалдары мен курстары;
· нақты уақыт режимінде талқылау;
· чаттар және бейне чаттар;
· электрондық пошта;
· бейнеконференциялар;
· бейне-кеңес беру және бағдарламалық қамтамасыз етуді ортақ пайдалану.
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ИНТЕРАКТИВТІ ОҚЫТУ ҚҰРАЛДАРЫ:
· веб-конференциялар;
· онлайн-семинар;
· вебинар.
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ИНТЕРАКТИВТІ ОҚЫТУ ФОРМАЛАРЫНЫҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ:
· білім алушылар жаңа материалды пассивті тыңдаушылар ретінде емес, оқу үдерісіне белсенді қатысушылар ретінде меңгереді;
· аудиториялық жүктеменің үлесі азайып, өзіндік жұмыс көлемі артып келеді;
· білім алушылар ақпаратты өңдеудің заманауи техникалық құралдары мен технологияларын меңгеру дағдыларын меңгереді;
· ақпаратты өз бетінше таба білу және сенімділік деңгейін анықтау қабілеті дамытылады;
· алынатын ақпараттың өзектілігі мен жеделдігі;
· икемділік және қолжетімділік. Білім алушылар желідегі кез келген компьютерден оқу ресурстары мен бағдарламаларына қосыла алады;
· келесі формаларды қолдану күнтізбе, электронды тесттер оқу үдерісін неғұрлым нақты басқаруды қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
Біз мұны сенімді түрде айта аламыз интерактивті оқыту бұл танымдық құзіреттілікті дамытудың негізі.
Директордың орынбасары Ахметова Ш.А.