«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Жамбыл ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
 КГУ «Общеобразовательная школа села Жамбыл отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілердеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Баға және құн

12.02.2021

       Қабылтаева Ғ.А        Жамбыл орта мектебі

Сынып

2

Пән

Математика

Бөлімі:

Салт дәстүр және фольклор

Тақырыбы:

Теңге. Монета және қағаз ақша

Мақсаты :

2.1.3.6 - 50 теңгелік, 100 теңгелік, 200  теңгелік монеталарды, 500 теңгелік купюраларды  ажырату  және    түрліше  төлем  жасау

 

 

Жоспарланған  уақыты

Оқытушының  іс-әрекеті

Оқушының  іс- әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың  басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд көрсету:

Оқушылармен   амандасу

 

Сабақтың  тақырыбын  хабарлау

Сабақтың  мақсатын хабарлаймын.

Қазақтың  ұлттық ойыны  «бәйге» ойыны, сабақ жарыс түрінде өтеді. Берілген әр тапсырманы орындағанда оқушының есімі жазылған суретке стикер ілініп отырады.сол стикер арқылы бәйгеден озған шабандозды анықтаймыз. Арнайы сыйлық беріледі.

Ұлттық теңге мен монеталар жайында айтып, көрсетіп өту.

     

Оқушылар  қайталап  айтады

Оқушылардың  арасының  алшақтығы 1,5 метр 

Формативті  бағалау  үнемі   жүргізіліп  отырады.

монеталар  тарату арқылы оқушылардың  жауаптарын бағалау

Оқулықтар суреттер

Тақтаға балалардың есімі жазылған жылқылар ілінеді.

Сабақтың  ортасы

Монеталарды  ажыратуды және олармен әртүрлі  амалдармен  орындауды үйренемін.  

Балалар жұппен жұмыс жасайды.

№1.  Суреттегі қағаз ақшаға  және монеталарға  қара.

   

 

1000 теңгені 500 теңгені, 200 теңгені  монеталарға  қалай   ұсақтауға  болады?

 

№2   Сырым мен Әлия «Теңге  ілу» ойынын  көруге келді.  Ойыншылар  аттың  үстінде  шауып келе жатып жердегі  теңгені іліп алуы тиіс. Монеталарды ата. Ауызша түрде атау.

 

№3. Есептерді  шығар.  Неше  кері  есеп  құрастыруға  болады.

Әмиянда -100тг          

50 тг- 4 монета бар ? болды  ?      

Шешуі:  1).  50х4= 200тг

               2).  200+100= 300тг

Жауабы: барлығы  300тг

 

 

 

Дескриптор:

1000 теңгені 500 теңгені, 200 теңгені  монеталарға  қалай   ұсақтаға  болатынын  дәлелдеп берді.

 

 

 

 

 

Дескритор:

Әр балада  неше  монета  барын есептеді. Сұрақтарға  жауап  берді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың  соңы

Кері байланыс

Рефлексия (жеке,жұпта)

Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс тақтаға ілінеді. Оқушылар стикермен өздері белгілейді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері стикермен белгілейді.

«Білім сандығы»

Стикерлер тарату арқылы бағалау  жүргізіледі

Кері байланыс парағы.

Үйге  тапсырма  беру

№4. Тура  теңдіктер  мен  теңсіздіктер   құрастыр.

№4,  47 бет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 277


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст