«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Жамбыл ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
 КГУ «Общеобразовательная школа села Жамбыл отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілердеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

21-ден 100-ге дейінгі сандар

11.11.2019

Математика

Тақырыбы: 21-ден 100-ге дейінгі сандар

Жамбыл орта мектебі

Күні: 05.11.2019

Мұғалімі: Құлмағамбетова П.О

Сынып: 2

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Шапшаң есептеу дағдысын, математикалық тіл байлығын дамыту;

Санның ондық және бірлігін ажырату, логикалық ойлау қабілетін, зейінін дамыту;

Есепті шығара алу дағдыларын дамыту;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: 

Оқушылар  есептеу  тәсілдерін біледі

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Тапсырмаларды түсінеді, орындайды

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тапсырмаларды дұрыс орындай алады

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Алдындағы оқу:

Есептер шығара алады

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Сан, цифр

Сыныптағы диалог\жазылым үшін сай келетін тіл стилі. Талқылауға арналған сұрақтар:

Сынық сызық және оның ұзындығы бойынша тапсырмалар орындайды.

Не себепті...... деп ойлайсыз?

-Сен не себепті  олай деп ойлайсың?

Сен сол амалдарды ретімен орындай аласың ба?

Алдағы оқу

Екі таңбалы сандардың ондық құрамы

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

5 мин

Психологиялық дайындық

Жұппен жұмыс.

Сабақтың тақырыбы: «21-ден 100-ге дейінгі сандар»

Мақсаты: Шапшаң есептеу дағдысын, математикалық тіл байлығын дамыту;

Санның ондық және бірлігін ажырату, логикалық ойлау қабілетін, зейінін дамыту;

Есепті шығара алу дағдыларын дамыту;

 

Мектеп  суреті, ағаштар суреті, баспалдақ суреті, хат  

Үлестірмелі таратпалар

Басы:    5 мин

Қызығушылықты ояту.

 Түрлі есептершығару арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ондықтарен санау:-10,20,30,40,50,60,70,80,90,100

 

Ортасы:  30 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау

 

 

 

 

 

«21-ден 100-ге дейінгі сандар»  тақырыбы бойынша тапсырмаларды орындату.

 

Слайдпен жұмыс:

1. Қайталау – білім  анасы.

2. Логикалық есептер.

1.Есепті шығарады . №3-есеп

- Әжем 16 картоп қосылған және 24 ет қосылған бәліш пісірді. Әжем барлығы неше бәліш пісірді?

Көркем жазу –бой сергіту.

Сергіту  сәті: «Оригинал» биі

Ойын тренажер «Африка»

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

 

Санның атауы 

Санның жазылуы

Ондық-

тар

Бірлік-

тер

жиырма үш

23

2

3

жиырма бес

25

2

5

қырық үш

43

4

3

“ Ғажайып хат” әдісі  арқылы жеке тапсырмаларды орындайды.

 -Деңгейлік тапсырмалар: №-1,№-2,№-3,№-4

№-1.Екі таңбалы сандарға түрлі есептер шығару.

№-2.теңдеулерді шеш

№-3.салыстыру

№-4.қарапайым есеп

 

Соңы          5 мин

 Бағалау:

Геометриялық фигуралар арқылы бағалау.

Сабақ түсінікті болса- жұлдызша

Сабақты орташа түсінсе – төртбұрыш

Сабақты мүлдем түсінбесе - үшбұрыш

 

Кері байланыс.

 

Қосымша мәліметтер

 

Үйге тапсырма

7- мысал 59 бет

 

Дифференциация – Сіз оқушыларға көмектесуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай  тапсырмалар беруді жоспарлайсыз?

Критериалды бағалау

Критерий

Дискриптр

Ұпай

1

Тапсырмалардың орындалу тәртібін түсінеді

Тапсырмаларды орындаса

3

 

 

Толық болмаса

2

2

Есептерді шығарады

Есептердің шартын, сұрақтарын, шешулерін және айырмашылығын тапса

3

 

 

Есептердің шартын, сұрақтарын, шешулерін тапса

2

 

 

Есептің шартын құрса

1

Оқушылардың жұмыстарын бағалау

Формативті бағалау (мақтап, мадақтау)

 

 

6-5- «5»

5-4- «4»

3-2-«3»

Қауіпсіздік ережесін ескертіп отыру

 

 

 

 

Деңгейлік тапсырмаберемін

Смайлик арқылы ортақ балды санау

Пәнаралық байланыс: Дүниетану, музыка

Мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Мақсаты мен оқу міндеттері орындалды.

Бүгін оқушылар не үйренді?

Бүгін оқушылар 21-ден 100-ге дейінгі сандармен танысты, тапсырмалар орындады.

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Сабақ өз деңгейінде өтті.

 

 

Уақытты қалай пайдаландым?

Уақытты тиімді пайдаландым.

 

Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім?

Саяхат сабақ ретінде орындалды.

         

 

                                                            

Просмотров: 673


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст