Математика Тақырыбы: 21-ден 100-ге дейінгі сандар |
Жамбыл орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||
Күні: 05.11.2019 |
Мұғалімі: Құлмағамбетова П.О |
|||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 2 |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Шапшаң есептеу дағдысын, математикалық тіл байлығын дамыту; Санның ондық және бірлігін ажырату, логикалық ойлау қабілетін, зейінін дамыту; Есепті шығара алу дағдыларын дамыту; |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||
Оқушылар есептеу тәсілдерін біледі |
||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмаларды түсінеді, орындайды |
||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмаларды дұрыс орындай алады |
||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||
Алдындағы оқу: |
Есептер шығара алады |
|||||||||||||||||||||||||||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: |
||||||||||||||||||||||||||||
Сан, цифр |
||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог\жазылым үшін сай келетін тіл стилі. Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||||||||||||||||||||||||
Сынық сызық және оның ұзындығы бойынша тапсырмалар орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||
Не себепті...... деп ойлайсыз? |
||||||||||||||||||||||||||||
-Сен не себепті олай деп ойлайсың? |
||||||||||||||||||||||||||||
Сен сол амалдарды ретімен орындай аласың ба? |
||||||||||||||||||||||||||||
Алдағы оқу |
Екі таңбалы сандардың ондық құрамы |
|||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
5 мин |
Психологиялық дайындық Жұппен жұмыс. Сабақтың тақырыбы: «21-ден 100-ге дейінгі сандар» Мақсаты: Шапшаң есептеу дағдысын, математикалық тіл байлығын дамыту; Санның ондық және бірлігін ажырату, логикалық ойлау қабілетін, зейінін дамыту; Есепті шығара алу дағдыларын дамыту;
|
Мектеп суреті, ағаштар суреті, баспалдақ суреті, хат Үлестірмелі таратпалар |
||||||||||||||||||||||||||
Басы: 5 мин |
Қызығушылықты ояту. Түрлі есептершығару арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыру.
Ондықтарен санау:-10,20,30,40,50,60,70,80,90,100 |
|||||||||||||||||||||||||||
Ортасы: 30 мин
Саралау
|
«21-ден 100-ге дейінгі сандар» тақырыбы бойынша тапсырмаларды орындату.
Слайдпен жұмыс: 1. Қайталау – білім анасы. 2. Логикалық есептер. 1.Есепті шығарады . №3-есеп - Әжем 16 картоп қосылған және 24 ет қосылған бәліш пісірді. Әжем барлығы неше бәліш пісірді? Көркем жазу –бой сергіту. Сергіту сәті: «Оригинал» биі Ойын тренажер «Африка» Жаңа тақырыпты түсіндіру.
“ Ғажайып хат” әдісі арқылы жеке тапсырмаларды орындайды. -Деңгейлік тапсырмалар: №-1,№-2,№-3,№-4 №-1.Екі таңбалы сандарға түрлі есептер шығару. №-2.теңдеулерді шеш №-3.салыстыру №-4.қарапайым есеп |
|||||||||||||||||||||||||||
Соңы 5 мин |
Бағалау: Геометриялық фигуралар арқылы бағалау. Сабақ түсінікті болса- жұлдызша Сабақты орташа түсінсе – төртбұрыш Сабақты мүлдем түсінбесе - үшбұрыш
Кері байланыс. |
|
||||||||||||||||||||||||||
Қосымша мәліметтер |
Үйге тапсырма 7- мысал 59 бет |
|
||||||||||||||||||||||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көмектесуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз? |
Критериалды бағалау
Оқушылардың жұмыстарын бағалау |
Формативті бағалау (мақтап, мадақтау)
6-5- «5» 5-4- «4» 3-2-«3» Қауіпсіздік ережесін ескертіп отыру
|
||||||||||||||||||||||||||
Деңгейлік тапсырмаберемін |
Смайлик арқылы ортақ балды санау |
Пәнаралық байланыс: Дүниетану, музыка |
||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? |
Мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. |
|||||||||||||||||||||||||||
Бүгін оқушылар не үйренді? |
Бүгін оқушылар 21-ден 100-ге дейінгі сандармен танысты, тапсырмалар орындады. |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Сабақ өз деңгейінде өтті.
|
|||||||||||||||||||||||||||
Уақытты қалай пайдаландым? |
Уақытты тиімді пайдаландым.
|
|||||||||||||||||||||||||||
Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
Саяхат сабақ ретінде орындалды. |
|||||||||||||||||||||||||||